↑
  • Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Skip to footer

Stichting 2Switch

Kringloopwinkels, Woningservice & Wijkbeheer

     

  • Home
  • Ophaal- & Bezorgservice
    • Ophaalservice
    • Innamevoorwaarden
    • Elektrische apparaten in Arnhem
    • Kledinginzameling
    • Bezorgservice
  • Inboedel- en verhuisservice
  • Wijkservice & Fietsenbeheer
    • Wijkservice
    • Fietsenbeheer
    • Locatie Wijkservice en Fietsenbeheer
  • Kringloopwinkels
    • Kringloopwinkels
    • Arnhem
    • Boxmeer
    • Cuijk
    • Dieren
    • Doesburg
    • Duiven
    • Elst
    • Gemert
    • Helmond
    • Lochem
    • Raalte
    • Tiel
    • Venray
    • Westervoort
    • Wierden
    • Zutphen
    • Ons aanbod op Marktplaats
  • Nieuws
    • Nieuws
    • Wist u dat: 2Switch cadeaubon
  • Werk & Leren
    • Ontwikkeltrajecten
    • Erkend leerbedrijf
    • Werken als vrijwilliger
    • Stage lopen
    • Vacatures
  • Over ons
    • Over 2Switch
    • Missie & visie
    • Organisatie
    • Algemene voorwaarden
    • Duurzame vergaderlocatie
    • Cirtex
    • ANBI
    • Kringloop Nederland
    • Privacyverklaring
    • Verkoop- en bezorgvoorwaarden
    • Voor mens en milieu
    • Kledinginzameling
    • Repair Café
    • Geschiedenis
    • De prijzen van 2Switch
  • Contact
    • Contact
    • Veelgestelde vragen
    • Klachtenprocedure
  • Zoeken

Klachtenprocedure

2Switch kent twee klachtenregelingen.

1. De klachtenregeling voor klanten. 2. De klachtenregeling voor medewerkers.

Hieronder vind je informatie over de twee regelingen. 

1. Klachtenregeling voor klanten

Wanneer je niet tevreden bent over onze producten of diensten, neem dan binnen redelijke termijn contact met ons op. Je kunt telefonisch contact met ons opnemen via 0900-0205 (De kosten voor het gebruik van dit telefoonnummer bedragen je gebruikelijke belkosten), een e-mail sturen naar info@2switch.nl of schriftelijk een klacht indienen. Dit kan door een brief te sturen met behulp van het Word-sjabloon naar onderstaand adres of per e-mail naar info@2switch.nl.

2Switch
T.a.v. Klantcontactcentrum
Nieuwe Aamsestraat 42
6662 NJ  Elst

Omschrijf in je brief duidelijk wat de klacht is. Vermeld in de brief ook je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en de locatie waar het om gaat.

Afhandeling

2Switch zal je klacht binnen 14 dagen na ontvangst afhandelen. Indien de klacht niet binnen deze periode opgelost kan worden, dan word je hiervan op de hoogte gebracht, met een indicatie van de vertragingsduur.

2. Klachtenregeling voor medewerkers

Op de locaties van 2Switch wordt dagelijks door honderden medewerkers met veel plezier gewerkt. Reguliere medewerkers, vrijwilligers en veel medewerkers in een begeleid werken traject. 2Switch hecht grote waarde aan een prettige en veilige werkomgeving voor al haar medewerkers. Voor de eigen vaste medewerkers en voor de cliënten van onze externe opdrachtgevers. Daar doen we met z’n allen dagelijks ons uiterste best voor. Toch kan het voorkomen dat je als medewerker bij 2Switch ontevreden bent of een klacht hebt over het handelen van 2Switch of een vertegenwoordiger van 2Switch. Ga daarover, als het mogelijk is, in gesprek met degene over wie het gaat en zoek samen naar een oplossing. Is dat niet mogelijk of je komt er samen niet uit dan kun je eventueel ook terecht bij de externe vertrouwenspersoon van 2Switch. Voor meer informatie vind je hier de flyer vertrouwenspersoon.

Wil je een klacht indienen dan kun je gebruik maken van de klachtenregeling van 2Switch. Een klacht dient schriftelijk of via e-mail (klachtencommissie@2switch.nl) te worden ingediend ter attentie van de directie van 2Switch. In het Reglement Klachten lees je in artikel 2 op pagina 3 wat er tenminste vermeld moet worden in de klacht. Het Reglement Klachten voor medewerkers van 2Switch vind je hier.

Klachtenjaarverslag

Jaarlijks stelt 2Switch een klachtenjaarverslag op ten aanzien van klachten van medewerkers. Dat jaarverslag wordt op deze plek gepubliceerd. Hierin staat beschreven: Aantal klachten, inhoud klachten, afhandelingstermijn, wijze van afhandeling, wijze van opvolging en verbetermaatregelen.

Klachtenjaarverslag 2022: geen klachten ontvangen.

Primaire Sidebar

Volg ons op Social Media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • TikTok

2Switch is aangesloten bij


PSO 30+

Footer

Ophaalservice

Heb je na het opruimen of verhuizen goede, tweedehands goederen over? Wij komen het graag gratis bij je ophalen. Je kunt via onze ophaalservice 24 uur per dag zelf jouw ophaalafspraak inplannen. Of neem contact op.

Inboedelservice

Heb je heel veel goederen over en kun je hulp  gebruiken bij het veegschoon opleveren van een woning of appartement? Maak dan gebruik van onze inboedelservice. De inboedelservice kunnen wij uitvoeren tegen een passende prijs. Deze prijs is onder meer afhankelijk van de staat en de grootte van de woning en de hoeveelheid af te voeren afval.

Afgeven goederen

Je kunt jouw huisraad of textiel ook bij één van onze kringloopwinkels afleveren. Klik op het winkelfiliaal van jouw keuze voor openingstijden en meer informatie. Onze medewerkers zijn je graag van dienst.

Copyright © 2025 No Waste Services · Disclaimer · Privacyverklaring

Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}