2Switch kent twee klachtenregelingen.
1. De klachtenregeling voor klanten. 2. De klachtenregeling voor medewerkers.
Hieronder vind je informatie over de twee regelingen.
1. Klachtenregeling voor klanten
Wanneer je niet tevreden bent over onze producten of diensten, neem dan binnen redelijke termijn contact met ons op. Je kunt telefonisch contact met ons opnemen via 0900-0205, een e-mail sturen naar info@2switch.nl of schriftelijk een klacht indienen. Dit kan door een brief te sturen met behulp van het Word-sjabloon naar onderstaand adres of per e-mail naar info@2switch.nl.
2Switch
T.a.v. Klantcontactcentrum
Nieuwe Aamsestraat 42
6662 NJ Elst
Omschrijf in je brief duidelijk wat de klacht is. Vermeld in de brief ook je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en de locatie waar het om gaat.
Afhandeling
2Switch zal je klacht binnen 14 dagen na ontvangst afhandelen. Indien de klacht niet binnen deze periode opgelost kan worden, dan word je hiervan op de hoogte gebracht, met een indicatie van de vertragingsduur.
2. Klachtenregeling voor medewerkers
Op de locaties van 2Switch wordt dagelijks door honderden medewerkers met veel plezier gewerkt. Reguliere medewerkers, vrijwilligers en veel medewerkers in een begeleid werken traject. 2Switch hecht grote waarde aan een prettige en veilige werkomgeving voor al haar medewerkers. Voor de eigen vaste medewerkers en voor de cliënten van onze externe opdrachtgevers. Daar doen we met z’n allen dagelijks ons uiterste best voor. Toch kan het voorkomen dat je als medewerker bij 2Switch ontevreden bent of een klacht hebt over het handelen van 2Switch of een vertegenwoordiger van 2Switch. Ga daarover, als het mogelijk is, in gesprek met degene over wie het gaat en zoek samen naar een oplossing. Is dat niet mogelijk of je komt er samen niet uit dan kun je eventueel ook terecht bij de externe vertrouwenspersoon van 2Switch. Voor meer informatie vind je hier de flyer vertrouwenspersoon.
Wil je een klacht indienen dan kun je gebruik maken van de klachtenregeling van 2Switch. Een klacht dient schriftelijk of via e-mail (personeelszaken@2switch.nl) te worden ingediend ter attentie van de directie van 2Switch. In het Reglement Klachten lees je in artikel 2 op pagina 3 wat er tenminste vermeld moet worden in de klacht. Het Reglement Klachten voor medewerkers van 2Switch vind je hier.
Klachtenjaarverslag
Jaarlijks stelt 2Switch een klachtenjaarverslag op ten aanzien van klachten van medewerkers. Dat jaarverslag wordt op deze plek gepubliceerd. Hierin staat beschreven: Aantal klachten, inhoud klachten, afhandelingstermijn, wijze van afhandeling, wijze van opvolging en verbetermaatregelen.
Klachtenjaarverslag 2022: geen klachten ontvangen.