↑
  • Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Skip to footer

Stichting 2Switch

Kringloopwinkels, Woningservice & Wijkbeheer

     

  • Home
  • Ophaal- & Bezorgservice
    • Ophaalservice
    • Innamevoorwaarden
    • Elektrische apparaten in Arnhem
    • Kledinginzameling
    • Bezorgservice
  • Inboedel- en verhuisservice
  • Wijkservice & Fietsenbeheer
    • Wijkservice
    • Fietsenbeheer
    • Locatie Wijkservice en Fietsenbeheer
  • Kringloopwinkels
    • Kringloopwinkels
    • Arnhem
    • Boxmeer
    • Cuijk
    • Dieren
    • Doesburg
    • Duiven
    • Elst
    • Gemert
    • Helmond
    • Lochem
    • Raalte
    • Tiel
    • Venray
    • Westervoort
    • Wierden
    • Zutphen
    • Ons aanbod op Marktplaats
  • Nieuws
    • Nieuws
    • Wist u dat: 2Switch cadeaubon
  • Werk & Leren
    • Ontwikkeltrajecten
    • Erkend leerbedrijf
    • Werken als vrijwilliger
    • Stage lopen
    • Vacatures
  • Over ons
    • Over 2Switch
    • Missie & visie
    • Organisatie
    • Algemene voorwaarden
    • Duurzame vergaderlocatie
    • Cirtex
    • ANBI
    • Kringloop Nederland
    • Privacyverklaring
    • Verkoop- en bezorgvoorwaarden
    • Voor mens en milieu
    • Kledinginzameling
    • Repair Café
    • Geschiedenis
    • De prijzen van 2Switch
  • Contact
    • Contact
    • Veelgestelde vragen
    • Klachtenprocedure
  • Zoeken

De mensen van 2Switch: werken in coronatijd bij het KCC

De winkels en aannames van 2Switch zijn al even gesloten. Maar achter de schermen wordt nog druk gewerkt. Uiteraard met de alle voorzorgmaatregelen om de kans op besmetting zo klein mogelijk te houden. Sommige afdelingen blijven wel in bedrijf. Een daarvan in het Klant Contact Centrum, het KCC. De plek waar klanten terecht kunnen met al hun vragen, waar ophaal- en bezorgafspraken worden ingepland en waar de administratieve afhandeling plaatsvindt.

Normale bereikbaarheid

Het KCC is nog gewoon bereikbaar volgens de reguliere tijden. Waar het de eerste week nog druk was met vragen van klanten en het afbellen van ophaalafspraken, is het nu behoorlijk stil op de afdeling. Teamleider Yvanka vertelt: “we krijgen nauwelijks nog telefoontjes. Inmiddels is het wel duidelijk dat we dicht zijn en er geen ophaalafspraken ingepland kunnen worden”. Geen telefoontjes of mailtjes van klanten, geen ophaalafspraken meer inplannen en ook de inboedelservice ligt tijdelijk stil. Toch is er nog genoeg te doen bij het KCC.

Administratieve afhandeling textiel

Het ophalen van textiel gaat namelijk gewoon door. Het KCC verzorgt de administratieve afhandeling en dat gaat dus ook gewoon door. Daarnaast zijn er ook andere klusjes zoals het benaderen van klanten voor een klanttevredenheidsonderzoek. Op een normale werkdag zijn er 17 mensen aan het werk, nu zijn dat er maar 4. Alleen de mensen in loondienst zijn nog aan het werk.

Ook binnen het KCC zijn er voorzorgsmaatregelen genomen om besmetting met het coronavirus te voorkomen. Zo zijn een aantal werkplekken buiten gebruik om zo de minimale afstand van 1,5 meter te creëren.

Werkplek corona

Veel begrip

De afgelopen weken zijn heel druk geweest, vertelt Yvanka. We hebben heel wat klanten met een ophaalafspraak af moeten bellen. Dat betekent snel schakelen en het zijn ook niet de leukste telefoontjes natuurlijk. Er is gelukkig met heel veel begrip gereageerd. Het is duidelijk dat het overmacht is. Ook onderling is er veel saamhorigheid en onderling begrip. Dat is ook nodig want je moet het nu toch samen doen.

Categorie: Nieuws

Primaire Sidebar

Volg ons op Social Media

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • TikTok

2Switch is aangesloten bij


PSO 30+

Footer

Ophaalservice

Heb je na het opruimen of verhuizen goede, tweedehands goederen over? Wij komen het graag gratis bij je ophalen. Je kunt via onze ophaalservice 24 uur per dag zelf jouw ophaalafspraak inplannen. Of neem contact op.

Inboedelservice

Heb je heel veel goederen over en kun je hulp  gebruiken bij het veegschoon opleveren van een woning of appartement? Maak dan gebruik van onze inboedelservice. De inboedelservice kunnen wij uitvoeren tegen een passende prijs. Deze prijs is onder meer afhankelijk van de staat en de grootte van de woning en de hoeveelheid af te voeren afval.

Afgeven goederen

Je kunt jouw huisraad of textiel ook bij één van onze kringloopwinkels afleveren. Klik op het winkelfiliaal van jouw keuze voor openingstijden en meer informatie. Onze medewerkers zijn je graag van dienst.

Copyright © 2025 No Waste Services · Disclaimer · Privacyverklaring

Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}